Sinds ik mijn iPod gejailbreaked heb, valt hij regelmatig weg uit de apps. Weet iemand hoe dit komt en hoe je dit kunt oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Soms kan het opgelost door simpel weg je iPod opnieuw op te starten of je springboard te versen (soort kortere manier van rebooten)
Als dit probleem blijft aanhangen kun je je iPod herstellen en opnieuw jailbreaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

oei... jah dat is vaak het gevaar van soort dingen... het lijkt erop dat er iets niet is goed gegaan tijdens het breaken... mogelijk kan je hem nu gewoon weg gooien... voor zover ik er kennis in heb kan je het niet meer terug draaien...

het ziet er dus eigenlijk naar uit dat je een nieuwe zal moeten kopen :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jongen doe eens normaal, dat is hellemaal niet zo!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@thomas doe zelf ff normaal man... ik deel gewoon mijn ervaring... als je het beter weet geef zelf dan een betere antwoord...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik al gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja wat een onzin
Een ipod jaibreaken zou geen gevaren moeten mee nemen. Wel is het handig om al je apps, muziek en foto's even er af te halen ( kan je er later weer op zetten via iTunes) dat apps uitvallen kan ook liggen aan iets anders. Klik eens 2x op de menu knop. Dan zie je alleen de apps op een rijtje onder aan het scherm. Verwijder die allemaal (je verwijderd ze daardoor niet) als die leeg is op muziek knop na kun je er weer gewoon goed op spelen! Als dat niet lukt zet je via de computer nieuwe ios versie op je ipod en hij zal het weer doen. Zet de jailbreak er weer op. Maar vergeet hem eerst niet te legen. Gooi je ipod zeker niet weg! Voor meer vragen geef reactie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een ipod jaibreaken is zelfs niet meer illegaal! De baas van het bedrijf liet live op tv zien hoe je de jailbreak moet uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, daarom jailbreake de meesten mensen hem pas als ze de mediaplayer een jaar hebben, dan is de garantie er toch al af!
Ten eerste is het vrij belangrijk te vertellen welke generatie ipod je hebt.

Ik heb zelf een Ipod 2g gehad, veel apps vielen weg bij opstarten en tijdens het spelen, gewoon omdat het apparaat niet snel genoeg meer was. Dan zou ik je adviseren om een SBSettings te installeren en die gebruiken om achtergrond apps te killen, dit gaf meestal net genoeg geheugen om de meeste apps te draaien.

Als je een nieuwere ipod hebt ligt het waarschijnlijk niet daaraan.

Mijn zusjes Ipod 4g viel ook uit tijdens het draaien van apps, dit kwam door een hitteprobleem, de ipod werd gewoon te heet en apps vielen uit.

Ze heeft al 3 keer een nieuwe van de Mediamarkt gehad vanwege dit probleem maar het blijft bestaan.
Als jij daar ook last van heb zou ik hem updaten zodat de jailbreak weg is, en ermee terug gaan waar je hem hebt gekocht, je hebt recht op ongeveer 2 jaar garantie volgens de nederlandse wet.

Verder zou je kunnen proberen om de Firmware up te daten en daarna opnieuw jailbreaken, ik zou dan kijken met SBSettings welke apps het meestal draaien als hij uitvalt en hoeveel geheugen word gebruikt als hij uitvalt, misschien helpt het sluiten van alle achtergrond apps al wel.

Veel succes!