apps van mijn ipad reageren niet, wat nu?

Ik heb nieuwe boeken op mijn ipad gezet. Als ik nu een app wil starten zie je heel even zwart scherm en dan komt hij weer in het beginscherm. Wat moet ik nu doen om het weer normaal te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Batterij eruit?
Powergen
12 jaar geleden
Batterij uit de ipad halen... ben je wel lekker quintyn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohh, ipad. Ja, sorry. Ben daar niet zo in thuis, ik dacht in eerste instantie een Ipod. Of kan het daar ook niet bij?
Powergen
12 jaar geleden
Haha, het kan wel, maar of je je ipad/ipod weer (goed) dicht kan maken is een ander verhaal.

Antwoorden (3)

ik heb dit ook wel eens met mn ipod gehad. een keer lag het ook aan dat ik een update afgebroken had... als dat ook het geval is, moet je die update even afmaken. anders gewoon de ipad even aan en uit doen, of de batterij eruit halen.
succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet zo'n grote probleem omdat ik dat probleem ook zelf had.

Heb je updates in App store? Dan is dat het probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je Ipad proberen te resetten: de bovenste knop en de homeknop tegelijk inhouden (je verliest geen apps of fotos oid)