Ik wil de I'm watch kopen, maar kan je hem ook gewoon via bluetooth gebruiken als je hem thuis laat liggen? Anders zie ik het nut er niet van in!?....

Voor meer info:
http://www.imsmart.com/nl

Smartwatch; I'm watch, slim horloge maakt via bluetooth verbinding met smartphone. Kan dit ook als je je smartphone thuis laat liggen?
Anders kun je net zo goed je smartphone zelf gebruiken lijkt mij...
En dan slaat het toch nergens op, behalve dat je €349 gaat uitgeven omdat je te lui bent je mobiel uit je zak te halen...?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het bereik van Bluetooth is in de meeste gevallen max. 10 meter. Dus buitenshuis ben je al snel buiten het bereik van je smartphone.
Het is inderdaad een duur speeltje.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus je moet altijd je smartphone er vlak bij houden...
Dan heeft het toch byna geen zin, en is het eigenlijk alleen maar voor luie mensen die niet oo hun mobiel willen kijken...
Ik heb een htc desire C, kan het dan ook niet =(
Want dan zou ik echt niet begrijpen waarom je er zoveel geld aan uit zou geven...
Dan is het tog niet smart...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo is de mensheid nou eenmaal, lui.
Ik vind het ook weer zo'n waardeloze uitvinding die ons er helaas aan herinnert hoe onze wereld in elkaar zit.