Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

android agenda's synchroniseren?

Ik heb een samsung galaxy s1 en galaxy s3. Nu wil ik mijn agenda die op de galaxy s1 heb staan overzetten naar mijn galaxy s3. Het gaat om de data die ik wil overzetten van de een naar de ander. Maar dit lukt niet via wifi of bluetooth of kabel. Heeft iemand nog een suggestie hoe ik dit het beste snel en makkelijk kan overzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hangt bij android toch aan je gmail dus gewoon inloggen zou moeten werken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gmailadres gebruiken. agenda synchroniaeren op dat adres en daarna hetzelfde enailadres gebruiken op je nieuwe mobiel. Mijn vriend en ik gebruiken een mailadres van ons samen voor de agendas, zo hebben we beide dezelfde agendaafspraken in de agenda staan en hebben we (eindelijk) geen dubbele afsprakeb meer. Heel handig die agenda synchroniseren dus. (nog handiger is dat je meerdere mailadressen van gmail kunt gebruiken, bijv zakelijk, vrienden en prive, om maar iets te noemen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding