Hoe kan ik van mijn Samsung s2 fotos op mijn laptop krijgen?.al op meerdere manieren geprobeerd maar het lukt niet.

Ik heb ook kies maar dat werkt ook niet. Ik heb het idee dat ik iets in mn tel. aan of uit moet zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

Als je het kabeltje van uit je mobiel in je laptop doen, dan komt er normaal gesproken automatisch een popup. Hierna kan je de foto's kopieren en in een map opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde, Kies doet het bij mij ook niet.
Ik doe het nu maar met de bluetooth naar de laptop. Is niet zo snel maar gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook, nu kan je als je een kaartlezer hebt alles na je sd kaart kopiëren en dan in de kaartlezer steken en op de comp.zetten, wat ik nu zelf doe is mijn usb stekker gebruiken en koppelen met comp bestanden openen en kopiëren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik voor zoiets nooit een tussenprogramma. Altijd rechtstreeks in verkenner. Je moet dan je android als schijf aansluiten. Dit doe je als volgt. Ga naar instellingen - MicroSD en telefoongeheugen en kies daar de optie "alleen massaopslag". Verbind je telefoon met usb en dan zou er een popup moeten verschijnen die aangeeft of je je telefoon als massaopslag wilt aansluiten. Kies hier ja. En je ziet je SD kaart als gewone geheugenkaart in je windows verkenner verschijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij deed hij het ook nooit, maar toen kwam ik er achter dat als ik mijn s2 via pc wou gebruiken, ik hem aan de pc aan moest sluiten, en paar sec (3 ofzo) wachten, stekker er weer uit (pc of s2, maakt niet uit) en weer er in, en dan doet hij het bij mij wel. Het lijkt wel of hij de 1e keer de telefoon simpelweg niet herkent in de pc.

Hoop dat dit bij jou/jullie ook werkt.. Succes!