Hoe kan ik op een iPhone zien hoeveel MB ik al verbruikt heb?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je heb ook een hele handige app!!
Data-man het is gratis en je kan instellen wanneer je maand afloop en dat je gewaarschuwd word als je op een bepaald percentage van je mb zit

Antwoorden (2)

Dan ga je naar instellingen, dan naar algemeen en info. Daar zie je hoeveel je verbruikt hebt en hoeveel je nog over hebt. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je heb t een app van KPN: KPN mb meter waarop je kan zien hoeveel MB's je gebruikt