Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik internet op mijn Samsung I900 Omnia?

Ik heb een Samsung I900 Omnia geleend van iemand. Mijn eigen chip zit er in en ik heb onbeperkt internet. Ik krijg het niet voor elkaar om te kunnen internetten. Ik kreeg een sms van vodafone dat mijn mobiel gebruiksklaar moest worden gemaakt en dat ik daar een sms voor zou ontvangen. Die sms krijg ik ook: Het is een sms met als afzender 1501. Er onder staat een bestandje. Als ik daar op klik gaat hij wat doen, maar vervolgens krijg ik een soort foutmelding waarin staat:

Kan geen verbinding maken
Kiezen: mms
"Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen. Als het probleem zich blijft voordoen, moet u uw mobiele apparaat opnieuw instellen op de beginwaarde."

Ik heb gekeken bij de instellingen maar ben er niet zo handig in. Ik heb via http://www.vodafone.nl/klantenservic...instellingen/? geprobeerd het handmatig in te stellen. Heb volgens mij alle stappen gedaan, maar het lukt nog steeds niet. Wat doe ik fout? En hoe krijg ik internet aan de praat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
718

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bel de klanten service van Vodafone en geen je toestel type door. Dan krijg je de instellingen door op je gsm. Waarschijnlijk krijg je instellingen door voor een andere gsm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding