Waarom is de ING app alleen voor IPhone, Ipad, Android of BlackBerry en niet voor andere telefoons?

Ik heb namelijk een Nokia C3 en daar kan de huidige app niet op volgens mij en met die vernieuwde manier van de ING kan ik nu niet meer mijn rekening checken via mijn mobiel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Elk bedrijf zal bij het doen van een dergelijke investering kijjen naar de animo voor een dergelijke app. Men kijkt hierbij ook naar de hoeveelheid gebruikers.

De meeste apps worden in de volgorde iPhone, Android, Windows Phone uitgerold omdat daar simpelweg 80% van de markt op draait.

Jouw toestel zal waarschijnlijk nooit ondersteunt gaan worden. Het OS wordt niet meer gecontinueerd in de toekomst en daarmee zal het aantal gebruikers dus niet stijgen, maar dalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okay, ga jij maar lekker met je ING app in India bankieren.
Op de ene telefoon zit een ander operating system dan op de andere.
Ik heb een hele tijd met symbian gewerkt, waarschijnlijk jouw os, maar heb nu een andere telefoon met ios.
Het is nu eenmaal zo dat de ene app niet voor alle os en geschikt zijn.
Ing app is zo niet beschikbaar voor symbian en ovi maps niet voor ios.
Een app wordt ontwikkelt door een bedrijf en dit kost tijd en geld.
Het ligt er maar net aan of een bedrijf het rendabel vindt om hun app voor alle os en beschikbaar te maken wabt bij ieder os kunnen ze eigenlijk weer opnieuw beginnen.
En helaas ligt de markt nu eenmaal bij ios, android en bb.
Helaas...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat die apps doorgaans bedoeld zijn voor smartphones. En als de ING app beschikbaar is voor Iphone, Ipad, Android, Blackberry,... lijkt me het woord 'alleen' in uw vraag wel misplaatst ;-)

De Nokia C3 is geen smartphone (en dus ook geen symbian OS) en bijgevolg kan je dus ook ook geen ING app installeren op je toestel. Ik heb zelf geen dergelijk toestel, maar ik denk dat de mogelijkheden van dat toestel zich eerder beperkt tot het uitvoeren van java-applicaties.

Toegevoegd na 2 minuten:
En natuurlijk, zoals hierboven vermeld, speelt de markt ook een rol. Het is (commercieel) zinloos om een app te ontwikkelen waar slechts een kleine minderheid daar gebruik van zal maken.