Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn tablet die ik bij de Intertoys had gekocht eentijdje geleden is stuk gegaan (opengebroken) heb ik nog recht om mijn geld terug te krijgen ofniet?

de achter kant is een beetje opengegaan maar ik heb het bonnetje nog met garantie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
806

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan het altijd proberen. Je hebt het bonnetje nog en dat is het belangrijkste. Vaak kun je binnen 7/14 dagen ruilen. Garantie verschilt van een jaar tot drie jaar. Hoe lang geldt deze garantie? Ik zal er gewoon heen gaan en het proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is uw product kapot?

Koopt u een product, en gaat dat te snel kapot? Volgens de wet is het product dan ondeugdelijk. Als dat zo is, hebt u recht op een nieuw product of een reparatie. Wil de verkoper u een tegoedbon geven? Dan hoeft u die niet aan te nemen. Deze regels gelden ook voor producten die u in de uitverkoop hebt gekocht. U hebt dan ook recht op een goed product.

Er zijn weleens uitzonderingen. Een verkoper kan zeggen dat hij geen garantie geeft op een bepaald product. Dan kunt u verwachten dat het product niet helemaal goed meer is. U kunt dan niet teruggaan naar de winkel als het product kapot is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem bijvoorbeeld hebt laten vallen niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding