Geen internet meer via 3G.Wel via 2G.Hoe kan dit?

Hallo,kheb sindskort helemaal geen internetverbinding meer via 3G verbinding v mijn Samsung Galaxy Ace.Sinds zelfde tijd vallen zelfs telefoongesprekken stukken weg.Mijn provider is T-mobile,ondanks vele slechte ervaringen v mensen heb k nog nooit problemen ervaren met t-mobile.
Via 2G verbinding doet alles het normaal,alleen internet royaal traag. Maar telefoneren gaat dan weer prima.Kheb internet en mms instllgn al opnieuw ingesteld enz.
K hoop da er iemand is die me verder kan helpen. Kheb btw internet onbeperkt. Grtz A.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan is je bereik niet goed genoeg voor 3g en schakelt hij over op 2g(edge).