Iphone blijft hangen op apple logo met "bezig rondje"

Mijn vriend heeft laatst mn oude iPhone gekocht en nu is hij kapot.
Hij is gejailbreakt en draait op 4.1 met de 6.15.00 iPad baseband.
Hoe kan ik hem maken?
Groeten Niels

Ik weet al dat volgens sommige mensen dit is wat hij heeft verdiend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

Je beantwoord eigenlijk de vraag zelf al.. Jailbreaken is ZO stom(!)

Ik zit nu met een niet gejailbreakte telefoon, ik denk dat hij het zelf nu verziekt heeft..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen antwoord op de vraag
Is een reset via iTunes niet mogelijk? Ben je wel de jailbreak kwijt volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon herstellen in ITunes met shift + herstellen. Ben je de jailbreak wel kwijt. Kans is groot dat Iphone het weer doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Resetten door de home knop en aan/uit knop 10 sec tegelijk in te houden, dan gaat hij weer aan.