Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een iPhone 5 wat het besturing systeem heeft van android (Chinees) alleen hoe installeer ik whats app? deze chinese versie accept de downl niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
898

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

als deze idd android heeft en uitgerust is met een linkkabel of een sdkaart dan zou je eventueel het installatiebestand rechtstreeks op je kaart kunnen zetten en dan vandaar uit instaleren.
Het installatiebestandje kan je hier vinden;
http://www.whatsapp.com/android/

Met een explorer/verkenner ( op je telefoon ) ga je naar dat bestandje toe en hoef je hem alleen maar aan te tikken, als het goed is dan wijst de rest zich vanzelf.
Mischien dat je nog een vinkje moet zetten bij de optie instaleren van onbekende bronnen, maar zoals ik al zei, dat wijst zich vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry om je teleur te stellen, maar als deze "iPhone" Android als systeem gebruikt, is het geen "iPhone". En waarschijnlijk heb je een systeem erop staan dat niks anders biedt dan wat je erop hebt staan. Je zult er geen updates mee kunnen maken, noch software of apps kunnen installeren. En je mag blij zijn als het apparaat over 3 maanden nog werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding