nu de samsung galaxy s ,s2 en ace uit de handel gaan, komen er dan nog wel updates voor uit?

Vanaf half okt is de verkoop van de galaxy s ,s2 en ACE verboden.
Komt hier dan nog wel Een update voor in de toekomst?

Toegevoegd na 23 minuten:
Vooral over de Galaxy ACE zou ik willen weten of hier nog update/updates voor komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik neem aan van wel en aangezien samsung de s2 alsnog wil gaan uitgeven met nieuwe icoontjes zou ik me hier geen zorgen om maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze gaan niet uit de handel. De software wordt aangepast, zodat het probleem met Apple wordt opgelost. Dus maak je geen zorgen, de updates zullen blijven komen.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op nu.nl staat dat de toestellen vanaf half okt niet meer verkocht mogen worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry het stond in de krant, volgens mij de telegraaf
escape
12 jaar geleden
Tuurlijk. Ze moeten uit de handel als er niets gebeurt. Maar dat laat Samsung niet gebeuren. Ze hoeven alleen maar een klein stukje software aan te passen en dan kan Apple niet meer klagen. Op alle andere punten heeft Apple de zaak verloren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://tweakers.net/nieuws/76361/samsung-blijft-galaxy-s-ii-in-nederland-verkopen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat over de galaxy s2
Die toestellen worden vanaf half oktober niet meer in Europa verkocht dus er blijven nog gewoon updates voor komen