HTC desire?

ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken, nu zat ik te denken aan de HTC desire HD, alleen nu hoor ik dat hier veel problemen mee zijn geweest. is dit nog steeds zo? ook hoorde ik dat de htc sensation binnenkort in nederland uitkomt, heeft iemand hier al ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Heb nog niet veel gehoord van problemen, maar een Wildfire is ook goed voor minder geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurt wel 4 minuten voordat hij opgestart is en dus voordat je kunt bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is dan ook niet meer alleen een gsm telefoon. Het is tegenwoordig een volwaardig computertje. En dat duurt natuurlijk ff voordat het geladen is. Maar aangezien de meeste hun mobiel altijd aan heeft staan is dat niet echt een probleem, toch?
ik heb de htc wildfire en die bevalt goed

Toegevoegd na 31 seconden:
ik heb nog niet van problemen gehoord

Toegevoegd na 2 minuten:
zie ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima smartphone zolang U regelmatig checkt of er updates voor dit toestel zijn,welke "on the air" kunnen worden opgehaald/geïnstalleerd (Menu>>.Instellingen>>Over de telefoon) .Mijn zoon is er zeer tevreden over ,mede omdat het een Android o.s. heeft. De TC Sensation is pas op de markt. weinig over gelezen..weet wel,dat het een behoorlijk prijzig toestel is . De reviews afwachten ,kán een goede optie zijn.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ik hiervoor al lees valt het best mee met de problemen van de HTC Desire.

Maar over de HTC Sensation, dit is een toestel vergelijkbaar met de Samsung Galaxy SII en ook één van de beste toestellen (snelste, dan) die je op dit moment kunt krijgen. Hij kan ook in Full HD filmen, heeft een groot 4,3" scherm met maar liefst 540 bij 960 pixels en heeft ook alle functies die je van een smartphone van tegenwoordig zou verwachten. Eén nadeel hiervan is dat hij behoorlijk duur zal zijn. Dus tenzij geld op je rug groeit of dat je op een andere manier veel geld overhoudt zou ik kijken voor een goedkopere optie. In dat geval is de HTC Desire een goede keuze ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik lees nu dat je het hebt over de HTC Desire HD, daarom nog een leuke vergelijking tussen de Desire HD en Sensation: