Wat is dat vierkantje achter een whatsapp naam?

Bij 1 van mijn contactpersonen staat een vierkantje achter de naam wanneer ik een bericht ontvang. Als mijn scherm vergrendeld is komt er te staan: bericht van piet en daarachter dat vierkantje. Hoe krijg ik/hij dat weg?

(Whatsapp op iPhone4)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
3.6K

Antwoorden (1)

waarschijnlijk gebruik hij emoji icoontjes
deze worden alleen zichtbaar als jij dat ook installeert

is gratis
maar kan zijn dat hij ene betaalde versie heeft en dus wat meer icoontjes

deze is voor apple zie link 1

deze is voor android zie link 2

Toegevoegd na 2 minuten:
oops die laatste link klopte niet heb ik weggehaald
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Emoji is voor een iOS apparaat in ieder geval geen app maar gewoon een toetsenbord die je moet instellen via instellingen ;)
capthavoc
11 jaar geleden
misschien moet je het in setting nog aanzetten ? http://www.askdesigns.com/enable-iphone-emoticons/