Dat kan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet offline gaan, wel aangeven of je bezet bent in je status - verder kun je bij instellingen kiezen om uit groepsgesprekken te gaan - wat ook kan is nummers blokkeren die je niet wilt dat ze je berichten sturen.. Weet niet precies waarom je offline wilt?

Toegevoegd na 4 minuten:
je moet het eigelijk vergelijken met smsen - hier kun je ook niet offline gaan.. tenzij je telefoon uitzet e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan helaas niet, wat je wel kan doen is zeggen dat je wegbent, en je notificaties van whatsapp uitzetten.
Zo heb je iniedergeval geen last van whatsapp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan 2 dingen doen.
1, je telefoon uitzetten.
2, whatsapp verwijderen.

Tevens kun je je status veranderen zoals andere antwoorders ook al aan gaven.
Het werkt ongeveer het zelfde als ping van blackberry en ook deze kan je niet uitzetten enkel status weizigen.

Je kan natuurlijk wel een eigen status maken met de benaming offline, of dit effectief is zou je moeten uit proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent niet online of off. Ine met whatapp! Het is een soort sms'en dan zie je het ook niet of je online bent! Maar dan gratis en via internet ;D sucses!!