Weet iemand waar ik de aflevering van Wim Kieft in gesprek met Johan Derksen terug kan kijken? Deze aflevering is nergens meer beschikbaar!

Deze aflevering is volgens mij uitgezonden op 21 september 2015!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
SimonV
7 jaar geleden
Bedoel je dit stukje? http://www.rtlxl.nl/#!/derksen-296966/d26e1df0-b44b-4817-81ae-124883d84cc0
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is een klein gedeelte ervan maar ik ben op zoek naar de hele aflevering
SimonV
7 jaar geleden
Dat snap ik, maar de hele aflevering lijkt verwijderd.
Zelfs deze mp4: http://sigaarsnor.blogspot.nl/2015/09/uitzending-derksen-ma-21-09-2015.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je zou evt kunnen zoeken op youtube
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daar is hij ook niet te vinden

Antwoorden (1)

Indien je weet door welke omroepzender het programma is uitgezonden, kun je deze bellen/mailen en informeren naar mogelijkheden. Vriendin van mij heeft zo al eerder een en ander thuis gestuurd gekregen, dus het is niet onmogelijk.

Mocht het nou niet lukken, dan is er in Hilversum het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Daar wordt heel veel bewaard. Is eventueel een mogelijkheid om daar te informeren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid bewaart alleen programma's van de publieke omroep, dus niet van RTL, maar misschien kan men wel helpen.