ik heb met fietsen of met andere sport dingen dat ik dan een rood hoofd krijg en snel buiten adem ben wat kan ik hier tegen doen ?

ik heb als ik een lang stuk heb gefietst (bijvoorbeeld naar school) of als ik gym heb dat ik dan heel snel een rood hooft heb en dat ik dan ook soms een beetje buiten adem ben, wat kan ik hier tegen doen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
9 jaar geleden
Vaker sporten?

Antwoorden (2)

Meer beweging voor een betere conditie...of eens een dokter raadplegen om te zien of er geen lichamelijke oorzaak is.
fremar
9 jaar geleden
Ik denk dat het komt door een niet zo'n goede conditie, je kan je conditie opbouwen door te gaan sporten (hardlopen, fietsen, enz.), dat kan je vooral doen voor dat buiten adem zijn maar sommige mensen krijgen nou eenmaal sneller een rood hoofd dan anderen, dat is vervelend maar niets aan te doen.