Hoe krijg je alle flipperkasten bij Williams pinball classics op de wii?

Ik heb er al 11, ( de 10 die je op het begin krijgt + jivetime ) maar op de meeste sites staat dat er 13 flipperkasten in het spel zitten. Hoe kom ik aan die laatste 2?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dan ga je naar menu, klik je op thema's, en dan klik je op classics