Waarom kan mijn Sims niet opstarten?

Ik weet dat er al andere vragen zijn die over dit onderwerp gaat, maar ik heb een ander probleem. Ik heb De Sims Deluxe geïnstalleerd, en als ik op het icoontje 'Start' klik dan komt er niks? Hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het geeft aan dat er iets met je videokaart kan zijn. Ga eens naar start en typ daar rechtsboven in apparaatbeheer. Dan klik je op apparaatbeheer dan zie je beeldschermadapters staan klik op de rechtermuisknop knop en en klik op stuurprogramma's bijwerken. Dan klik je op Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken.

Mocht je vraag nog niet opgelost zijn kan je altijd reageren of een berichtje sturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!