Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een echt sfeervol yogacentrum?

Ik heb veel bodybalance/yoga gevolgd in de sportschool maar vind het hier toch aan sfeer ontbreken. Ik ben op zoek naar naar een rustige sfeervolle omgeving.. (liefst in de buurt van Utrecht/Gelderland).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
991

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn heel veel yoga-scholen in Utrecht. Ik kan wel mijn eigen yoga-school (die is heel sfeervol en goed) gaan noemen maar het lijkt me handig als je er een vind die dicht bij je woonplaats is.
Als je zoekt op yoga Utrecht krijg je heel veel zoekresultaten. Maar er is ook een yoasite waarbij je kunt zoeken op woonplaats, dat is yogaonline.nl
Ik zou gewoon een stuk of 3 yogascholen bij jou in de buurt bellen en vragen om een proefles. Alleen op die manier kom je erachter of die school (en de leraar) bij je past.
Zie bron voor de genoemde site en daarnaast heb ik nog een google-kaart bijgevoegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank!

Andere antwoorden (2)

In Deurne bij Carien van Dijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier in Nijmegen zit een mooie yoga studio, nou heb zelf geen verstand van yoga maar ik loop er regelmatig langs en het ziet er mooi en sfeervol uit.

Ook heb ik een paar keer met de dame gesproken die de studio onderhoud (en haar gordijnhaakjes verkocht.) ze lijkt me erg sympathiek (vandaar dat ik hier een beetje reclame voor haar maak.)

link:http://www.yoga-sadhana.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je raadt een yoga studio aan omdat de dame die de studio onderhoudt je sympathiek lijkt? Ik denk dat je dan echt geen verstand van yoga hebt ;)
Loop eens naar binnen voor een proefles! (ik ben zelf heel tevreden met wat yoga voor me doet vandaar dat ik het eigenlijk iedereen aan wil raden en dus even van deze gelegenheid gebruik maak)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is aardig van je, Annigje en kan ik zeker waarderen, maar ik ben geen yoga mens, het lijkt me iets te lichamelijk, ik ben niet lichamelijk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding