Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als mentorschap stopt wat moet ik dan zelf doen wat mijn mentor eerder deed voor taken?

Als dus mentorschap stopt welke dingen moet ik dan zelf doen wat eerder mijn mentor deed?
Een mentorschap is een door een Nederlandse kantonrechter op te leggen maatregel. Een persoon voor wie mentorschap is ingesteld, is niet in staat om zelf zijn niet-vermogensrechtelijke belangen te behartigen. Een mentor wordt aangesteld om dit namens de betreffende persoon te doen

2 jaar geleden
in: Overig
1.3K
ronron1212
2 jaar geleden
Mentor waarvoor en wat enz?
Dutchnl
2 jaar geleden
Zie toevoeging

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier de taken die een mentor verricht. Is echter helemaal afhankelijk van de situatie, en van wat je zelf doet (kunt doen) natuurlijk. Dus een algemeen antwoord is er niet te geven op je vraag.
Maar die mentor zal toch niet zomaar vertrekken, en je in de steek laten? Vraag aan hem of haar wat je straks zult moeten regelen wat nu voor je wordt gedaan. En spreek af dat je mag bellen als je met dringende vragen zit.
https://www.rechtspraak.nl/Onderwerpen/Mentorschap/Paginas/taken-en-verplichtingen-particuliere-mentor.aspx
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding