Is er wel eens iemand uit een luchtballon gesprongen?

zonder parachute

Toegevoegd na 3 minuten:
uit dat mandje dus

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Wel gevallen. Ook als je niet hoog vliegt loopt dat verkeerd af. (schokkende beelden)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Hooguit uit het mandje dat onder de luchtballon hangt denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, met een bungy jump koord. was gaaf man...

de luchtballon hing alleen 10 meter hoog en mn koord was 15m maar na een paar weken mocht het gips er al weer af !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niet maar een vriend van me wel..die doet aan parachute springen vanaf kleinere hoogtes.. ( ben even kwijt hoe dat ook alweer heet..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
base jumpen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag was: zonder parachute :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, base jumpen.. inderdaad de vraag ook niet goed gelezen...
is ook een beetje een vreemde vraag toch?
:-)
A 54-year-old man plunged 700 feet to his death in a field in Steamboat Springs after falling out of a hot-air balloon this morning.

of hij is gesprongen weet ik niet zeker..

Steamboat Springs police said they are investigating the death as either suicide or an accident.http://www.rockymountainnews.com/drmn/local/article/0,1299,DRMN_15_5603659,00.html

Toegevoegd na 2 minuten:
herstel,l hij pleegde zelfmoord:

"According to those on board, a man with some issues chose us as a way to end his life in a spectacular manner," said Lora Wyman, who works in the office of Wild West Balloon Adventures.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik. Zonder parachute uit het mandje gesprongen.

Moet er wel bij zeggen; we waren net geland en ik sprong vanaf de rand het gras in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah +1 voor de Lach
Ja ik, doe ik zo eens per jaar....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker weten. 1 keer gedaan.

Hoe denk je anders dat ik in mijn stoeltje ben gekomen...