Ik heb veel vet bij mijn heupen, hoe wordt het weer strak?

Als ik een spijkerbroek aan heb die wat lager valt ziet het er echt vreselijk uit, zo'n soort vetrol. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ooit gehoort van Liposuctie? Ik wel, maar eh. Ik zou gewoon sporten, niet snoepen en gezond eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel verschillende spijkerbroeken passen.
Het is gewoon zo, bij iedereen, dat niet alle (spijker-)broeken mooi staan. Maar voor elke broek zijn er wel een paar billen te vinden.

Er zijn zeker spijkerbroeken voor jouw figuur bij!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of neem gewoon je spijkerbroek een maatje groter: tadaaaa weg overhangend vet
het vet rond en op de heupen is het meest hardnekkigste om weg te krijgen. het zal als laatste verdwijnen bij het lijnen.

wil je het verminderen zal je dus af moeten vallen. wel kan je billen en heupen trainen om ze gespierder te maken.

door kleding kan je het camoufleren, en je pluspunten accentueren

kijk bij de link voor oefeningen