ik krijg melk uit mn tepels maar ik ben niet zwanger. een dokter zei dat zolang er melk uit blijft vloeien ik niet zwanger kan worden. is dat zo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het lijkt me dat deze dokter nodig een opfris cursus moet gaan volgen, want dat is een broodje aap verhaal!
Een zogende vrouw kan zeer wel zwanger worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, Ik ben tijdens het geven van borstvoeding zwanger geraakt van de derde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus dat lukte zonder een andere bezigheid?
Dan kunnen alle dames beter aan de Nutrilon gaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha wat flauw moolkees;-)
Ik denk niet dat er bedoelt wordt dat dit borstvoeding is maar gewoon vocht uit de tepels. In dat geval kun je best zwanger worden maar ik denk dat je arts dit verwart met schijnzwanger ofzo. Zelfs mannen kunnen vocht uit hun tepels verliezen.

Je kunt gewoon zwanger worden als je dat wilt en inderdaad zelfs al geef je borstvoeding kun je zwanger worden.