Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie is over het algemeen de belangrijkste persoon in een man z'n leven?

Is dat zijn moeder. Of zijn vrouw?
Zonder kinderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

mijn moeder heeft me in basis gevormd, en mijn vrouw polijst het laatste deel.
het is net als bij de bouw van een huis de dakdekker is net zo belangrijk als degene die de fundering legt. niet alles hoeft een strijd te zijn wie het beste, mooiste of belangrijkste is. het beste, mooiste en belangrijkste in mijn leven is dat het samen gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De eerste helft van zijn leven de moeder. In sommige gevallen kan die van de troon gestoten worden door de geliefde, maar ze blijft dan altijd een belangrijke 2e viool spelen. Dus over het geheel zal het de moeder zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van zijn leeftijd.

Normaal gezien, tot hij trouwt, is zijn moeder/vader/voogd de belangrijkste persoon.

Nadien zijn vrouw, al blijft de relatie met de naaste voor sommigen innig en kan de vrouw er niet zomaar tussenkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn vrouw.
Daar moet hij immers een toekomst mee opbouwen.
Mijn man heeft gebroken met zijn ouders voor mij.
Dus daaruit kun je wel opmaken dat ik belangrijker ben dan zijn moeder.
Maar dit zal ongetwijfeld per man verschillen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is zijn vrouw, gesteld dat hij die heeft. Maar er zullen genoeg moederskindjes zijn die een andere mening hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen is dat de man zelf.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja ze vinden zichzelf erg belangrijk..
Zijn hond, da's namelijk je beste vriend ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak denk ik wel zijn moeder omdat die hem het leven heeft gegeven en hem heeft verzorgd. Daar houden mannen van: verzorgd worden. Als die rol goed wordt overgenomen door een partner dan kan het zijn dat die de belangrijkste wordt.
Ligt natuurlijk wel aan de relatie tussen man en moeder en man en vrouw (en moeder).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding