ouders 25 jaar getrouwd, wat te doen?

Hallo,

Mijn ouders zijn over een tijdje 25 jaar getrouwd.
Maar wat is dan precies allemaal de bedoeling?
Ze geven al een feest maar wat moet er bij huis gedaan worden? Ik weet dat er een boog verwacht wordt maar wat hoort er nog meer bij? Dit is de eerste keer dat ik een 25 jarig huwelijk mee maak dus ik heb echt geen idee..
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Ik zie dat je 19 jaar bent dus je zal niet zwemmen in het geld, maak het vooral niet allemaal te duur en te overdreven. Niets hoort, maar alles kan natuurlijk. Je kan vragen aan ooms/tantes of ze willen meehelpen met versieren.
Je kan hierbij bijvoorbeeld denken aan allerlei foto's ophangen van hen samen door de jaren heen. Ziet er grappig uit en vinden ze vast ook wel leuk om zo herinneringen op te halen (want zeg nou eerlijk, vakantiefoto's worden wel gemaakt, maar hoe vaak kijk je er nou eigenlijk naar? Op die manier dus wel)
Als cadeau kan je bijv. via vakantieveilingen.nl een weekendje weg kopen. Handig want ze kunnen zelf kiezen welke dag ze dan weg willen gaan, niet al te duur en heel leuk ook natuurlijk :)

(mijn eigen ouders zaten in een dikke verbouwing toen ze 25 jaar getrouwd waren dus dat hebben we helemaal niet gevierd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

het is leuk om slingers op te hangen. Wij hebben bij het 25 jarig huwelijk de gasten gevraagd om op een A4tje een felicitatie of iets leuks wat ze met mijn ouders hebben meegemaakt op creatieve manier te verwoorden, ze moesten dat uiterlijk 2 dagen voor het feest bij ons inleveren of opsturen, wij hebben die A4tjes in insteekmappen gedaan en in een mooie map gebundeld, was echt een succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Jakkes a-viertjes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je ze het op behangrollen laat doen, ruimt het zo moeilijk op, dus vandaar A4tjes
Ervoor zorgen dat ze plezier hebben is meestal wel genoeg ;) En anders kijken waar ze echt van houden en dat doorwerken in de dag zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een boog is niet verplicht, behalve als ze dat leuk vinden.
Verder zou je kunnen zorgen voor een lekker ontbijt op bed die dag (eventueel van de ontbijtservice )
En een bos bloemen.
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Maak er een champagneontbijt van ;)
Dat wekt vast de trek op.Of misschien heeft hij wel eens gezegd: Je kunt me wakker maken voor.....Mooie reden om dat op die ochtend een keer te doen
je kan ook een filmpje van de dag maken en deze later als die bewerk enz is geven. of van te voren een filmpje maken. met wat ze in die 25jaar meegemaakt hebben en hoe ze elkaar leerde kennen (als je dit weet).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook foto's verzamelen van je ouders door de jaren heen (met miss hulp van bekenden) en dan een dia show maken met eventueel een leuke speech erbij en die 's avonds projecteren.

Zoals boven al is gezegd aan de gasten vragen om hun leuke en bijzondere herinneringen op te schrijven en die dan in een mooie map aan je ouders geven. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank veel succes en plezier!!
ik heb het zelfde probleem en ik ga een abc lied zingen zingen