Hoe moet vast frituurvet ingeleverd worden bij Rotie (grote club actie)?

Bij ons de voetbalvereniging hebben ze sinds kort een container om frituurvet in te zamelen. Nu gebruiken wij vast frituurvet. Hoe moet je deze inleveren aangezien op de hub website staat: "giet het frituurvet of de frituurolie terug in de originele verpakking" maar bij vast frituurvet gaat dat moeilijk. Mag dat dan ook gewoon als blok vet in een plastic zak in de container?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Milieu

Het beste antwoord

Ja hoor, je kunt de klont gewoon in een zak doen en zo in de bak leggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan het ook op deze manier doen zodat het in de container niet plat gegooit word als het onderin komt te leggen ,als je lege plastic flessen of een plastic verpakking van bijvoorbeeld vloeibaar waspoeder hebt ,kan je daar het vet in schenken ,wel af laten koelen tot lauw dan is het nog vloeibaar .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat dit ook voor het in te leveren bij een rotie inleverpunt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik lever het altijd in bij de gemeente ,moet er wel bij zeggen dat ik de flessen af plak met wit papier en er opzet dat het frituurvet is ,en heb dat ook bij andere mensen gezien die het zo doen ,niet iedereen gebruikt olie om te bakken