Kan ik winkels vragen een poster op te hangen?

Ik ben na aan het denken om mijn website te promoten. Is het een gek idee om eens naar plekken te gaan zoals winkels, zwembad of de bieb om te vragen of ik daar een poster op mag hangen?

Wordt daar dan ook een bedrag voor terug verwacht?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niet geschoten, altijd mis. Vragen staat vrij.
Maar de kans dat het lukt lijkt me nihil: wat voor belang heeft een winkel of bibliotheek erbij om jouw commerciële activiteiten te promoten?
SimonV
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
+
Daarbij, als ze er aan beginnen is in no time de hele zaak beplakt. :)