Heeft een ei met een gebroken schaal een bepaalde betekenis in het bijgeloof?

Zie afbeelding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL lijkt net op: http://en.wikipedia.org/wiki/Death_Star
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! Ze geloven dat het ei is gevallen.
Amadea
11 jaar geleden
Bijgeloof hoort niet bij de rubriek religie. De opmerking van Niels is onzin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Religie zoals katholiek = een geloof, dus het geloven in iets.
Zo ook dan bij-geloof.
Wist even geen andere categorie.

Antwoorden (1)

Een gebroken ei na een wedstrijdje ei butsen is degene met het minste geluk. Degene wiens ei nog heel is met het geluk