Een salonboek is een boek dat je eigenlijk neerlegt als accessoire, dus omdat het mooi staat. Vaak zijn dit boeken met grote mooie foto's en weinig tekst. Ze zijn vaak leuk om even door te bladeren, maar het zijn geen leesboeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is een boek voor op je salontafel.

Topmodel Kate Moss & topfotograaf Mario Testino werken samen aan een fotoboek. Het salonboek zal enkele legendarische foto's tonen met Kate in de hoofdrol. Het boek zal de titel " Kate Moss by Mario Testino" dragen en uitgegeven worden bij Taschen.

De must have voor je salontafel zal 128 pagina's tellen en verschijnt enkel in een gesigneerde oplage van 1500 exemplaren. Het enige probleem is de kostprijs want je moet er maar liefst 350 euro voor neertellen. Dan heb je natuurlijk wel een écht super fashionboek op je salontafel liggen én gesigneerd :-)

http://belmodo.tv/mode/cult-update/2010/04/27/kate-moss-by-mario-testino/