Waar kan men suikerbiet zaad kopen?

Het liefst niet in verpakkingen van rond de 500 zaden.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin
2.1K
Erna55
7 jaar geleden
Hoeveel zaad wil je dan wel ?
anneliez
7 jaar geleden
Als je in een gebied woont waar suikerbieten geteeld worden, gewoon eens bij een boer of loonwerker vragen. Denk dat die geen probleem zal hebben jou er een paar te geven

Het beste antwoord

Hier kan je het online:
SUIKERBIET
POLYKUHN
250 g
http://www.vlaamszaadhuis.com/winkel/details/suikerbiet-polykuhn-250-g/wildakkers-en-groenbemesters/landbouwzaden/
fremar
7 jaar geleden
tinus1969
7 jaar geleden
250 gram. Hoeveel weegt een bietenzaadje? Zou dit meer of minder dan de 500 zaadjes zijn die vraagsteller noemt?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is prima. Ik heb lang lopen googlen en alleen verkooppunten gevonden die het per kg leveren. Wat de prijs flink omhoog-schroeft.

Andere antwoorden (1)

Wellicht bij een lokale boerenbond of Welkoop-winkel. Doorgaans gaat dat wel per gewicht......
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hoeveel bieten wil je telen heb er ook al eens een paar gezaaid in de voortuin ga gewoon naar een loonwerker die bieten zaait en dan krijg je wel een paar zaadjes