Wat te doen met mijn planten in de tuin met hoge temperaturen?

Het is deze week ontzettend warm in Nederland. Het water voor de planten in de tuin is niet aan te slepen. Heeft iemand een tip of goed plan van aanpak voor de planten? Alles hangt in de tuin :(.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Zowel 's morgens , voordat de zon op de planten staat , als 's avonds gieten en héél véél water gebruiken. Een tuinslang zou geen slechte aankoop zijn.

Gieten , water geven , mag je nooit op de bladeren doen, dan verbranden deze.

Antwoord : heel veel gieten , niet één keer maar zowel 's morgens als 's avonds.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Je doet het juist heel vroeg of als de zon zijn kracht heeft verloren zodat de bladeren water kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hartelijk dank voor deze reactie! Ik zal er heel veel aan hebben!