Hoe krijg je de onderkant van een klein glazen flesje gekleurd?

Ik kocht vandaag op een beurs een heel schattig flesje. Nu lijkt het flesje gevuld te zijn met iets van olie en troepjes erin.
Maar de onderkant van het flesje is blauw, en als je hem beweegt/schud/omdraait beweegt dat blauwe niet mee.
Ik denk namelijk als ik weet wat dat blauwe is ik de flesjes/potjes zelf ook kan maken

Ik doe er een foto bij ter verduidelijking!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Ik vermoed dat het flesje een dubbele bodem heeft, en daartussen een laagje blauw water is gegoten. Dus tijdens het maken van het flesje is dat er al ingedaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zo ziet het er niet uit maar je zou zomaar gelijk kunnen hebben! Enig idee wat ik er voor zou kunne gebruiken?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hahaha nee dat zijn labels die ze er zelf oplakken voor het effect heb ook flesjes met "grave sand" & "blood heart"

Het beste antwoord

Klein beetje verf in flesje doen, en dan draaien tot het tot de gewenste hoogte is. En laten drogen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier zie je een voorbeeld met voedsel kleurstof en mod podge: http://m.wikihow.com/Tint-Bottles-and-Jars

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.handimania.com/diy/painted-bottle-vases.html
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt