Hiervoor kun je de EOS Utility gebruiken.
1. Sluit de camera aan via USB op een computer
2. Start de EOS Utility
3. Klik op Camera settings / Remote shooting
4. Klik op het Set-up Menu icoontje
5. Het Set-up Menu wordt geopend en enkele instellingen worden zichtbaar
6. Klik op Owner’s Name, Author en Copyright om bij elk veld je eigen naam te plaatsen.
7. Als je op OK klikt dan wordt de instelling direct op de camera aangepast.
.
Wil je je naam OP de foto zetten, dan kan dat natuurlijk met programma’s als Paint.
Een watermerk kun je online bijvoorbeeld hier plaatsen:
https://www.fotor.com/features/watermark-photos/
een jaar geleden
Dirkva55
een jaar geleden
Heel erg bedankt, ga het vanavond gelijk proberen.
Om je naam in de foto te krijgen als je een foto maakt met een Canon 2000d, moet je de camera instellen op de 'watermerk' modus. Dit kan gedaan worden door naar het menu te gaan en de optie 'watermerk' te selecteren. Hier kun je je naam invoeren en deze zal vervolgens verschijnen op elke foto die je maakt.
9 maanden geleden