bijna flauwvallen en daarna overgeven?

Ik was vanochtend op mijn werk, en voelde me al niet helemaal goed toen ik erheen fietste. ik heb al een aantal dagen dat ik me een beetje slapjes voel, dus ik stond er niet raar van te kijken. op mn werk aangekomen (slagerij) kon ik moeilijk mn werkkleding pakken. het ligt erg hoog, en ik was heel slap in mn armen dus had heel veel moeite om het te pakken, en terug te leggen. eenmaal aangekleed, en even een slokje water genomen te hebben, ben ik begonnen met werken. ik was een bestelling aan het klaar maken voor een klant die later die dag zou komen, en ik wilde het tasje in de koelcel hangen. ik voelde me opeens heel warm worden, het zweet brak me uit, en mijn oren gingen suizen. ook ging ik wat harder ademen. ik werd plotseling heel misselijk en kreeg steken in mijn buik. ik liep ondertussen naar de koelcel en toen werd ik duizelig. ik hield me vast aan de werkbank, en hield even mn hoofd tussen mijn armen. mn baas vroeg of het wel met me ging, en ik zei tegen hem dat ik niet goed werd, waarna ik bijna over mijn nek ging. hij zei dat ik maar even naar de wc moest gaan. dit heb ik gedaan, en toen ik daar stond moest ik meteen overgeven. ik heb nog een poosje voor de wc gezeten, en was helemaal slap.

ik heb de ziekte van pfeiffer, ik weet niet of het hier wat mee te maken kan hebben? maar ik heb al 2 jaar niet overgegeven, en ben niet vaak ziek. ik geef ook nooit zomaar over. ook heb ik geen bedorven dingen gegeten, en niks anders dan anders gedaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
6.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een appel op, op de fiets. dit doe ik altijd, en neem op mijn werk om een uur of 8 altijd een bolletje... maar hier was ik nog niet aan toe gekomen.
bamibal
12 jaar geleden
Zwanger?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van ziektes weet ik niets, maar ik heb respect voor je arbeidsmoraal!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik kan niet zwanger zijn, ben ongesteld :) ja, ik zeg altijd maar zo; niet zeuren en gewoon werken.

Het beste antwoord

Je lichaam is in ieder geval niet fit en dat kan zeker met de ziekte van Pfeiffer te maken hebben. Ik snap ook niet dat je nu werkt.
Of is dat al van 2 jaar geleden, toen dat begon?

Ik raad je aan, als je dat niet doet, om veel fruit te eten en noten.
Dat geeft je lichaam een opkikker. En neem rust.
Had je trouwens wel goed ontbeten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al een half jaar pfeiffer, en werken gaat wel. het is niet in heel erge mate. ik kan gewoon werken maar moet daarna wel mn bed in.
ik heb op de fiets een appel op, en neem op mn werk altijd een bolletje, maar die had ik nog niet op, was ik nog niet aan toe gekomen.
ik ben nog nooit flauwgevallen... alleen bijna toen ik bloed liet prikken, en daarom vind ik het zo raar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen een appel is vragen om moeilijkheden. En zeker met jouw ziekte. Je lichaam is kwetsbaar en heeft energie nodig. Je hoeft maar een virus mee te krijgen (zoals griep) en het is mis.
Probeer toch iedere morgen goed te ontbijten. Al is het een beschuitje met kopje thee. Eerst even rustig zittten en daarna gaan werken.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij heb je gewoon griep