Kan je bij pfeiffer binnen een week na besmetting al de bijbehorende symptomen ondervinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (2)

De incubatietijd is tussen de 30-50 dagen vanaf de besmetting, pas vanaf dan krijg je klachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke bedankt. Antwoord op de vraag is dus :nee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt en volgens mij is het dan ook niet meer besmettelijk.. Maar dat weet ik niet zeker..
Ik heb eerst een bloed onderzoek gehad vanwege moe en opgezette lymfeklieren, na de uitslag kreeg ik te horen dat ik de ziekte van pfeiffer had,verders had ik nog geen klachten die kwamen een paar weken later, moe en hoe naar de w.c. gaan was al een hele opgave hoofd pijn zwak ja noem het maar, dat duurde enkele weken gelukkig, toen ging het weer beter na een duur van 3 maanden kon ik weer aan het werk.