Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een klein beetje vloeistof binnen gekregen van de elektrische pen wat nu?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
650
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat bedoel je met een elektrische pen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een pen die automatisch schrijft?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zo een wil ik ook!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vooral handig bij examens; als hij goed geleerd heeft tenminste...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Daar ga je echt niet dood aan hoor. Gewoon je mond even flink spoelen met water.

Toegevoegd na 2 minuten:
En dat is dan alleen maar om jezelf gerust te spoelen want het is niet eens nodig. Als het zo gevaarlijk zou zijn dan was die pen niet in de handel want daar wordt streng op toegezien in Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke , bedankt voor de informatie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het spoelen van de mond is wel noodzaak, zo onschuldig zijn die elektrische pennen niet. Ook moet je na het spoelen je mond afvegen met een doekje.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat spoelen is niet nodig. Het is inderdaad wel zo dat dit soort vloeistoffen schadelijk kan zijn, maar je bent al te laat met spoelen. Het spoelen moet dan direct gebeuren; als je even wacht om bijvoorbeeld een vraag hier te stellen dan ben je gewoon al te laat. Maar goed; het zal allemaal best loslopen.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Wat is nu toch een "elektrische pen" wat moet ik me daarbij voorstellen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HM ;) ik begrijp je vraag heel goed ... hahaha ik heb namelijk diezelfde vraag ... wat is een elektrische pen ?! :o
kan me daar ook niets bij voorstellen .... LOL
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik geloof dat ik zodadelijk die vraag maar ga stellen hier op GV "Wat is een elektrische pen?" Ik vraag me af of de moderators hem laten staan ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding