Ik heb zelf jaren met een horloge aan geslapen en heb geen speciale problemen daardoor ondervonden. Wat alleen wel is gebeurd dat je horloge sneller schoongemaakt moet worden. 's Nachts produceert men veel stof en dat gaat ook in je horloge zitten.
Verder is het denk ik fijn om te weten dat je je eventuele bedpartner niet kunt verwonden (of jezelf)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kunt jezelf (of degene die eventueel naast je ligt) er aan bezeren als je in je slaap met je arm langs je gezicht wrijft bijvoorbeeld. Maar ernstiger dan een kras over je gezicht gaat het denk ik niet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tijdens de slaap zet je arm iets uit. als je horlogebandje te strak zit, kan het dus gaan knellen. Dit is niet heel fijn, maar levensbedreigend zal het niet worden.

en verder zoals gezegd, kun je in je slaap met je horlogebandje over je lichaam krassen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Als aanvulling op antw. 2: je zweeet meer onder het horloge en als je een leren bandje hebt dan "rot" deze eerder. Dus moet je hem vaker vervangen. Geen gevaar, wel extra kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het enige wat kan irriteren is een horloge band,verder niets aan de hand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik draag altijd mijn horloge om in bed .
En ik heb nog nooit nadelen ondervonden .
Misschien een nadeel : dat je hebt verslapen en met een noodgang onder de douche springt en je horloge vergeet af te doen als het horloge niet waterdicht is .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je een horloge met wekfunctie omdoen, is dat probleem ook de wereld uit :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar heb je gelijk in .