Hoe oud moet je zijn om een dildo/ vibrator bij de etos te kopen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K
Rutge
12 jaar geleden
Ik denk dat daar geen minimumleeftijd voor is. Maar hebben ze die daar dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel vibrators in ieder geval.
Ritsuka
12 jaar geleden
bij de etos hebben ze een hoekje met allerlei soorten vibrators, echte dildos hebben ze volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip, haal de batterijen uit een vibrator of zet hem niet aan en je hebt een dildo. Zo wordt een roltrap ook nooit onbruikbaar maar op zijn minst verandert hij in een trap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon zeggen dat het een moederdag cadeau is,
Pakken ze hem meteen leuk in ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een ophef zeg, Jezus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Jezus hing ook aan een kruis, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is een dildo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tjonge! ik weet zelf niet eens goed wat een dildo is. Ga ff met jullie poppen spelen:D

Het beste antwoord

dat kan op iedere leeftijd, ze verkopen graag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
hoe weet crea dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn zus werkt in een drogisterij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ownage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mijn zus liggen die dingen gewoon in de vrije verkoop, ze verkopen ze aan iedereen die ze willen afrekenen, sommige verkoopsters verkopen ze liever niet, maar weigeren mag niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das knap 'lullig', Nightmare

Andere antwoorden (2)

Er is volgens mij geen minimum leeftijd al zou het wel handig zijn als je 18 lijkt/bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou dat handig zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud ze is maar stek dat ze 14 is lijkt het een beetje raar :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat valt echt wel mee hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet als 14-jarige en wel als 18-jarige? De meeste 14-jarige meisjes hebben seksuele gevoelens, dus kan een dildo best fijn zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"die dingen heb je toch niet nodig" Op je 18 of later ook niet in principe, ik zie het probleem/verschil niet tussen iemand die volwassen en zichzelf op welke manier dan ook zelf wil bevredigen en iemand die niet volwassen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ze een dildo/vibrator zou willen verbieden op welke gronden zou dat dan uberhaupt willen doen? Bij alcohol heb je nog het probleem met schadelijkheid en extra schade bij een onvolgroeid brein. Bij seksartikelen zou je het alleen op preutse gronden kunnen doen en dat zou ik eerder als een zwaktebod zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 17 jaar, maar lijk wel jonger word er vaak gezegt, vragen ze niet naar je id kaart ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@simoneee Waarom dan? Er staat geen leeftijd voor de verkoop van seksartikelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je om parfum komt hoef je ook geen id te laten zien en voor condooms ook niet, voor dildo's en vibrators ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet, het had gekund
Ritsuka
12 jaar geleden
nee hoor, je kunt ze zo meenemen volgens mij.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
dat zal niet op prijs worden gesteld, vermoed ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zal niet op prijs worden gesteld? Dat je een product afneemt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als ze ze zo meenemen, wel eerst betalen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh hehe lol excuseer mijn domheid. Ja zo meenemen wordt meestal niet gewaardeerd, ik kan wel een goede plek bedenken om hem te verstoppen zodat je hem zo mee kan nemen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeft die plek een beveiliging tegen streepjescodepoortjes? Zou wat zijn als het alarm afgaat en je wordt gefouilleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Pasc96l, wonderlijk dat je in normen denkt, in plaats van in wat mensen willen. Een hamer is handig, als je een spijker in de muur wil slaan. Dus daar zijn geen normen voor nodig.
Kristal
12 jaar geleden
Hm Klaas... om een dildo nu met een hamer (of spijker?) te vergelijken...kweenie.... ;-)))
je moet minstens 16 zijn om in een gewone sekswinkel binnen te geraken maar probeer het anders met een voorwerp voorwerp