Hoe kan ik afvallen en grotere armen krijgen?

Ben 13, wil afvallen, een wat grotere arme krijgen, liefst opvalbaar snel.
Heb niet zo veel zelfvertrouwen dus sport is niet echt een optie:) Iemand tips? (Ik weet dat push-up verbranden en kweken, en dat te veel niet goed is). Rennen of fietsen? Veel vragen in 1 eigenlijk, maak er maar een mix je van:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe al 2 maanden 2x per week thuis push ups en me armen zijn flink gegroeid... misschien moet je dat eens proberen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
opvalbaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog niet aan gedacht... moet ik effe checken in de spiegel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik een shirt draag dan zie je wel een groot verschil... :)

Antwoorden (2)

je kan het beste bij een sportschool gaan en daar onder begeleiding gaan sporten. vaak kan je een schema krijgen met oefeningen die voor jou goed zullen werken.

opvalbaar snel is niet altijd goed hoor, je moet jezelf niet overbelasten
13 jaar geleden
Als je je spieren een beetje groter wilt maken, zul je toch moeten trainen. En dat gaat niet sneller dan je lijf toelaat: niet zo heel snel dus.
Misschien slim om naar een sportclub te gaan en om advies te vragen, ook of afvallen wel nodig is, soms denken mensen van jouw leeftijd dat ze zouden moeten afvallen terwijl dat helemaal niet zo is.
Succes!