Waar vind ik losse beensteunen? Ik ben op zoek naar eenvoudige plastic beensteunen zoals je deze vind bij massagetafels en/of gyneacologenstoel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Ritsuka
11 jaar geleden
Waar heb je dit voor nodig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka, zie gebruikersnaam.. We kunnen 't al een beetje raden.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ja...

Antwoorden (2)

Een massagetafel is echt anders dan een gynaecologenstoel hoor.

Probeer het eens bij www.ziekenhuisbed.nl, daar vind je zowel nieuwe als tweedehands zorgmaterialen. Je kunt er doorklikken naar www.massagetafel.com en zien wat de huidige voorraad is. De voorraad is echter altijd ruimer dan wat je kunt zien op internet, dus als je even belt, heb je meer kans om te vinden wat je zoekt, zeker bij specifieke vragen.

Verder kun je natuurlijk marktplaats.nl en dergelijke tweedehandssites doorzoeken, ook daar vind je soms net iets wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je naar een schoenenwinkel gaat en je vraagt zo'n stel steunen die je gebruikt om je laarzen in model te houden, dan heb je al wat je nodig hebt.