Ik heb al heel lang last van buikpijn. Weten jullie wat ik dan dus heb...??

ik heb echt al 3weken last van mijn buik. Het doet zo'n pijn. Ze hebben mijn kweek al onderzocht er zitten geen bacterien in, gelukkig! diaree houd maar niet op. Ik heb pijn boven mijn navel en rechtsonder. Als ik in de auto zit dan begint de pijn zo erg te doen vooral bij een drempel. Lachen gaat al helemaal niet meer.. Ik heb niet echt zo'n vertrouwen in mijn dokter weten jullie wat ik heb?? Jullie antwoorden zij echt heel belangrijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
ZIJ *ZIJN

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K
Kimath
13 jaar geleden
Je hebt geen vertrouwen in je doktor, maar wel in een groepje onbekende mensen op internet? Die je advies geven zonder dat ze je persoonlijke en medische achtergrond weten. Je kunt beter een second opinion vragen bij een andere arts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
YES Kimath!!! Kan je helaas geen + geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen vertrouwen hebt in je dokter, zoek dan een andere dokter! Wij kúnnen namelijk niet weten wat er met jou aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pfff..

Het beste antwoord

Dit kunnen heel goed symptomen zijn van een blindedarmontsteking. (Zie http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/53897-acute-blindedarmontsteking-symptomen-bij-kind-volwassene.html). Als die niet behandeld wordt kunnen de gevolgen dramatisch worden. Ga alsjeblieft naar je huisarts, dring aan op laboratorisch onderzoek van je bloed en urine, en echografisch onderzoek van je buik!
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik was vandaag bij de hospital en heb bloed geprikt krijg zometeen uitslag, maar ik heb wel capsules gekregen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste antwoord

Andere antwoorden (6)

Sabrine, natuurlijk weten wij niet wat je hebt en wij raden je aan om nogmaals met spoed een arts te bezoeken. Over dergelijke klachten mag en kan een leek niet oordelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt echt niet zomaar afgaan op het advies van ons. Zoals je het beschrijft klinkt het vrij ernstig! Ga zo snel mogelijk naar een andere dokter als je die van jou niet vertrouwd.. Dring anders aan op een verwijzing naar het ziekenhuis.. Ik heb er weinig verstand van, maar het lijkt me niet slim om nog langer zo door te blijven lopen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, er zijn zoveel aandoeningen die het symptoom buikpijn hebben.
Bijvoorbeeld blindedarmontsteking, de appendix (volksmond: blinde darm) zit rechtsonder. Wikipedia zegt ook: "Pijn rechts onder in de buik komt vooral van de dikke darm en de blinde darm, bij vrouwen mogelijk ook de eierstok."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien zou je kunnen overwegen om een andere dokter te raadplegen..
of aan je huidige dokter een verwijsbriefje vragen voor een specialist..
buikpijn die al 3 weken duurt, is ook niet goed..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt niet goed dat het ook pijn doet als je bijvoorbeeld over een drempel rijdt.
Wat je zou kunnen doen, is naar de huisartsenpost gaan, aangeven wat er al onderzocht is maar dat je het niet meer houdt. Dan zullen ze in elk geval nog eens goed kijken hoe of wat en je eventueel doorsturen naar het ziekenhuis.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals eerder geschreven: NAAR EEN HUISARTS GAAN!
Het kan inderdaad vanalles zijn. Zelf herken ik de pijn als je over een drempel rijdt met de auto en de diarree. Dit kan eventueel door een spastische darm komen. Is minder erg dan een blindedarmontsteking of iets aan je eierstok of eileider, maar wel heel vervelend en pijnlijk. Je kunt het door heel je buik heen voelen. Er is (afhankelijk van de oorzaak) medicatie voor. Sommige mensen moeten hun eetpatroon veranderen (met name meer/minder vezels eten). Maarre, naar de huisarts gaan!!!!!!