Wat betekent het als je tandvlees voelt alsof het 'vervelt'?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet gewoon een typ foutje voor vervelend gevoel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.

Het beste antwoord

Dat gevoel ken ik bij mezelf alleen de dag nadat ik iets heb gegeten wat te heet was. Dan is het huig een beetje verbrand. Maar dat herstelt heel snel, en dan vervelt het inderdaad een beetje. Het oude laagje gaat eraf en wordt door een nieuw laagje vervangen.
Amadea