Als je valeriaanextract extra sterk zit je er dan niet bij als een zombie?

ik moet over 8 dagen afrijden en ik begin nu al ziek te worden,nou heb ik dit eerder gehad maar toen was ik 7 en ging afzwemmen!!als ik dat inneem zit ik dan straks niet op me examen als een zombie achter het stuur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Kimath
12 jaar geleden
ik heb van die valeriaan pilletjes, stond op de verpakking 1-3 innemen. Ik had er 3 en was heel erg duf! Met 1 was precies goed, dus test het eens van te voren.

Het beste antwoord

nee hoor, je word met valeriaanextract geen zombie als je gaat afrijden. Op de dag zelf kan je ieder uur 10 druppels nemen vanaf het moment dat je opstaat. Goed op je adem letten, ik bedoel let erop of je goed door ademt en dat je adem laag blijft dan blijf je meestal ook makkelijker bij jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je zou het eens tijdens een rijles kunnen proberen.

Groet Folkert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor het werkt ontspannend en rustgevend, vooral bij stress situaties en het versterkt ook het concentratievermogen.
Dus je zit er niet bij als een zombie. Succes trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt jongens,ik heb het al niet zo op medicijnen met hoofdpijn ook,ik ga liever ook een paar uur slapen dan dat ik paracetamol of ibuprofen inneem
Een ervaringsdeskundige zegt:
"Vooral in de hogere dosering merk je best een sterk effect, alleen het moment van intrede van het effect duurt vrij lang, ongeveer 1,5 uur.. "
http://forum.fok.nl/topic/626454
Maar waarom zou je een hoge dosering gebruiken? Je wilt er toch alleen rustiger van worden? Nu maak je je hier zenuwachtig om, is de dosis niet te hoog!
Gewoon jezelf zijn tijdens het examen, niet je door zenuwen laten beheersen. Als je toch valeriaan wilt gebruiken: neem normale dosering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het beste valeriaan nemen zoals het moet.
Dan heeft het geen negatieve invloed heeft op je reactie- of concentratievermogen. Je kunt het dus prima gebruiken in je dagelijkse leven en goed blijven functioneren.

http://www.vitamins.nl/valeriaan.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb de extra sterk van de supermarkt maar ik snap geen moer van de bijsluiter
Als je niet loom wil worden, maar wel wil kalmeren kan je beter passiebloem nemen. Werkt rustgevend.
Als je een extra sterk hebt genomen en je kent de juiste dosering niet, neem er dan eentje en wacht een twee à drietal uurtjes tot je n effect voelt. Als je niets voelt, kan je eventueel nog eentje nemen.