Kan ik ergens een complete lijst vinden van de (20) landen die uitgezonderd zijn van de handelssancties tegen Iran?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vraag het Minsterie van Buitenlands Zaken.

Toegevoegd na 37 seconden:
Te snel getypt. Ministerie van Buitenlandse Zaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan het niet vinden. Raar dat je dit niet makkelijk ergens kunt opzoeken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stuur dan een @ met je vraag aan de voorlichtingsdienst ofzo, die heeft het ministerie ongetwijfeld. En aangezien het om openbare informatie gaat zullen ze je vast ter wille zijn.
Volgens Yahoo zijn maar twee landen uitgezonderd.
China en Singapore.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. Het zijn er veel meer.
Edraket
11 jaar geleden
Dan moeten ze te vinden zijn op het internet.
Goed zoeken......