Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met leverancier Energiedirect?

Ik wil overstappen, en deze komt als goedkoopste uit de bus. Is dat ook echt zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
609

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ben 2 jaar geleden overgestapt na een aanbod van energie direct via de energieveiling van vereniging eigen huis. Tot op heden scheelt het mij een paar tientjes per maand tov essent.
Waar je wel op moet lettenis dat je van de huidige leverancier een eindafrekening krijgt. Dus als je in de winter overstapt, heb je kans dat het je eerst geld kost.

Toegevoegd na 9 minuten:
Zo'n beetje alles loopt via internet. Geen gedoe er mee. Rekeningen op tijd.
Misschien komt het door Ver. Eigen Huis. Voor 20n- ben je lid. Dan kun je collectief inkopen. Heb je er zo uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hele slechte ervaringen met Energie Direct, maar die zijn inmiddels van een jaar of vier geleden. Ik was in een vloek en een zucht klant, maar ervan afkomen was een ramp. Telefonisch niet bereikbaar, niet terugbellen, geen reacties op e-mails. Ik voelde me compleet machteloos, was echt een ramp. Maar, gezien de goede ervaringen van de eerste responder, heeft EnergieDirect blijkbaar geleerd. Hoewel hij natuurlijk nog klant is en nog niet geprobeerd heeft op te zeggen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding