Ik heb 1400 bolivares uit venuzuela is dit veel als ik in dat land kom kan ik dan veel kopen? Hoeveel is dat in euro's

Allemaal biljetten van 500

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Knap dat het allemaal biljetten zijn van 500... dan kom ik uit op 1500, maar goed.

1400 bolivares is ongeveer 0,23 Euro, dus heel erg veel zul je er niet van kunnen kopen.

http://nl.coinmill.com/EUR_VEB.html#VEB=1400
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een Trekdrop.........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD whaha volgensmij had mathijsa ff dollartekens voor zijn ogen XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wat kan je in venuzuela daarvan kopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk kun je als je mazzel hebt daar nog wel een cola voor halen, maar veel meer niet. "De Venezolanen willen buitenlandse valuta om hun geld te beschermen tegen de inflatie van officieel 17 procent per jaar. Bovendien hebben bedrijven veel buitenlandse valuta nodig, want er wordt als een gek geïmporteerd. Lokale bedrijven kunnen niet tegen de kunstmatig goedkoop geïmporteerde goederen op." Kortom: de lokale bevolking heeft ook liever Euries. http://www.depers.nl/buitenland/173648/In-Venezuela-lachen-ze-om-de-benzineprijs.html