Wanneer flirt een meisje nou en vindt ze je leuk?

Ik werk in een kleine supermarkt in het altijd fijne Assen. Daar werkt ook een meisje tegen mij anders doet dan tegen de andere jongens. Tegen mij zegt ze altijd haa tim, niets bijzonders aan, i know. Maar dit is zo als ik de kantine in loop of het magazijn of ik net begin met werken en binnen loop. Altijd.

Ik zie haar soms ook wel naar mij kijken, maar ben een beetje verlegen, helemaal op dat gebied. Daarom doe ik net of ik het niet zie of kijk ergens anders na. Dom, achteraf baal ik hier ook altijd van maar toch doe ik het steeds weer.

Ook heeft ze gezegd dat ze van me hield na een vraag van haar. Ik antwoorde gewoon en toen zei ze dat plots. kwam als donderslag bij heldere hemel zeg maar want zag het totaal niet aankomen.

Maar is het nou flirten? Wanneer is een meisje nou aan het flirten, waar kan je dat aan zien. En wanneer vindt iemand je meer dan leuk? en vindt zei misschien mij wel leuk. Ben namelijk totaal geen casanova. Nog nooit verkering of iets gehad, ook nog niet verliefd ofzo, tot nu....

Graag tips voor mij en misschien hoe ik het beste het kan aanpakken...

Gr,

Tim (16)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schizofreen? http://www.goeievraag.nl/vraag/collega-verliefd-verpest.36444
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of hetzelfde meisje en je hebt concurrentie whaha......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet natuurlijk wel over een week even zeggen of het gelukt is he, haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha.!

Het beste antwoord

Vrouwen Tim.. je kunt niet met ze of zonder ze. Ze hebben gelijk. Een meisje flirt met je, omdat ze aandacht van je wil. Ze vindt je leuk, maar dat betekent niet gelijk dat je verkering moet nemen. Als jij ook interesse hebt dan is het toch niet erg als je 1 keer uit eten gaat?
Het zal ook wel goed staan op je CV van de liefde :P

Ik heb mijn vriendin ontmoet bij de supermarkt en ik had dezelfde situatie als jij(alleen zij ze niet dat ze verliefd was. het koste mij 2 maanden moed bij elkaar te schrapen om haar aan te spreken. We gingen afspreken voor de AH XL en ''ik zei ik zie hoop tussen ons zie jij het ook?'' Ik zei der achter aan ''ik vraag niet verkering ik wil af en toe buiten leuke dingen doen met je, zodat ik je beter leer kennen''

Nu of nooit Tim voor je het weet is ze weg en weet je het nooit meer en zal je der voor eeuwig over piekeren.

Greets Mehmet (19 verkering sinds zijn 17de met dezelfde meisje van de Albertheijn) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor je antwoord! Geeft toch vertrouwen maar hoe kan ik het nou het beste aanpakken? Wil eigenlijk ook iets meer zekerheid dus ook eerst terug lachen etc. of iets anders ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koop een roos voor der en zeg dat ze het bij der kamer in een vaas moet zetten. en dan elke keer als ze dat roos ziet dan zal ze aan je denken(onbewuste mindgame shit jwz muahauha ). of een knuffelbeer kopen.

Andere antwoorden (7)

"Ook heeft ze gezegd dat ze van me hield na een vraag van haar"
Klaar als klontje... Vraag haar uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze is gek op je.
DUIDELIJK???
Onderneem actie, anders krijg je ruzie met jezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zo het idee dat het meisje jouw wel aardig vindt en je een beetje wil helpen, omdat je wat verlegen bent.
Gewoon de stoute schoenen aantrekken.
Haal eens koffie tijdens de pauze voor haar. De deur voor haar open houden.. Knipoogje geven. en dan een keer mee uitvragen..
Je ziet wel of ze positief reageert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je waarom het meestal goed gaat tussen mannelijke en vrouwelijke collegae? Juist, flirten.

In jouw geval is er veel meer aan de hand. Zet je over de angst heen en vraag op de vrouw af wat haar intentie is.
Het 'klinkt' als een liefdesverklaring.
Duidelijker kun je het dan niet krijgen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg tegen haar dat je eraan zit te denken om ontslag te nemen... En kijk hoe ze reageert.
Mijn vriend heb ik ook in de supermarkt ontmoet en op deze manier ben ik toen versierd. Ben nu al 8 jaar samen met mijn vriend.
Toen hij dat zei, zei ik dat hij dat niet mocht doen.
Zijn antwoord was weer: "oke, ik neem geen ontslag, als jij vanavond met me uitgaat".
Ik begin al helemaal te stralen als ik terugdenk aan dat moment(ik wil ook weer 16 zijn.... zucht) en ik denk dat je positief antwoord kan verwachten.

Heel veel succes!
Laat je het weten als je een stapje verder bent?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ga een keer met haar op date en aub niets doen in de winkel ik heb een keer een gebruikt condoom gevonden tussen de pakken melk lekker fris en je kan ontslagen worden als je niet goed meer je werk doet als je aan haar denkt of zoent tijdens werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie vraag Tim. Je moet gaan voordat meisje, niet twijfelen maar doen. Je hebt niks te verliezen dus knallen.

Verder denk ik predies te weten wat jij nodig hebt om die vrouw te veroveren. Google op pick up artists en ontdek wat dat inhoud. Neem dan een een kijkje bij www.theattrectionforums.com en lees dan het pdf boek magic bullets die je na goed googlen wel gratis kan downloaden. Binnen no time kan je elke vrouw veroveren die je maar wilt.. En succes met de game ;)