Bij Lidl in andere landen hebben ze heelijk bruinbrood kersvers uit de oven ,bestaat dat ook in Nederland???heeft lidl nederland ook eigen bakkerijen

Ik zoek lidl's met eigen broodbakkerijen,voor dat heerlijke bruine brood wat in andere landen wel te koop is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Lidl in Wormerveer heeft wel een versbak afdeling, maar dan alleen voor bv stokbrood, pistoletjes en ander lekkers. (Nog) niet voor gewoon brood, maar wie weet wordt het mettertijd uitgebreid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat heeft Lidl Nederland niet.
Ze knijpen kleine bakkerijen uit met keiharde contracten om brood zo goedkoop mogelijk in de winkels te krijgen, soms met gevolg dat hygiëne ed op een laag pitje komt te staan.
Toevallig was gister ( do 09-01 ) in Zembla hierover nog een interessante reportage